Tradición e futuro. Sargadelos

<    >    
Ver presentación


Tradición e futuro. Sargadelos


Autor:   Varios autores


Artes decorativas de Galicia. Ediciós do Castro. Sada - A Coruña. -. Fotografías en color. -. Encadernación con espiral.


En galego. Fotografías a cores. Bo estado de conservación, nome de anterior propietario   


20,00 €

VER DESCRICIóN +

      Precios con IVE engadido.


Descargar o Adobe PDF Reader aquí.

 

 

Ficha técnica:

   Código:

  02690

   REF:

  Bf58

   Título:

  Tradición e futuro. Sargadelos

  Autor:

  Varios autores
            Ver listado de obras.

  Tema:  Artes decorativas de Galicia              ARTE

  Editorial:  Ediciós do Castro

  Colección:

  Lugar de edición:  Sada - A Coruña

  Ano de edición:  -

  Numero de edición:

  Ilustrador:  Fotografías en color

  Número de páxinas:  -

  Encadernación:  Encadernación con espiral

  ISBN:

  Categoría:

  ARTE

  Descrición:

  En galego. Fotografías a cores. Bo estado de conservación, nome de anterior propietario

  Peso.

  178 gramos

  Prezo (PVP) €:

20,00 €    ive enga.

  Ficha:

A Cerámica de Sargadelos xurdiu a comezos do século XIX, da man do ilustrado Antonio Raimundo Ibáñez quen contando coa protección en Madrid de Manuel Godoy, primeiro ministro de Carlos IV,[1] instalou na parroquia de Sargadelos do concello de Cervo (Lugo) unha ferrería e unha fábrica de fundición de ferro colado, dotada dun alto forno de carbón vexetal. Gracias a un contrato do Estado para producir municións no ano 1794, os seus altos fornos producirían moitos dos canos, cadeas, rodas hidráulicas, útiles de cociña e demais ferramentas das empregadas na España do século XVIII, creándose incluso diversos conxuntos escultóricos, fontes públicas e balaustres decorativos.[1]

En 1806, aproveitando a excelente calidade dos caolíns (arxilas brancas moi puras) da zona, instalou unha moderna fábrica de louza que acabaría converténdose na fábrica de louza máis importante de España durante o século XIX. O proxecto permitiulle a Raimundo Ibáñez desenvolver o seu gusto refinado polas artes plásticas ao mesmo tempo que aproveitar a oportunidade de mercado que supuxo o cesamento das importacións de louzas Bristol inglesas.


                                                                                                                                                                                                                                                                                   
Subir